Tisdag 13 september

Var mer än tokig igår när ingenting ville funka som det ska. Våran tv här i vardagsrummet har ställt in kanalerna själv vilket innebär att ingen kanal ligger på den knapp den ska ligga. Har varit så sen vi flyttade in här och igår så bestämde jag mig för att fixa det. Samtidigt kopplade vi in tvn till sovrummet och därinne har vi min tv. Den kan jag med och gav mig på den först. Efter lite tid så lyckades jag få alla kanaler på rätt plats. Tvn inne i vardagrsummet var däremot sänd från helvetet!!!
Till råga på allt så vägrade hemmabiosystemet som vi köpte igår att fungera. Visade sig senare att vi saknade en kabel för att få till ljudet. Inhandlade det idag och nu fungerar allting. Båda tvapparaterna är som dom ska och ljudet fingerar! Jag är mer än nöjd :P
Dessutom så börjar hockeyn idag. Visserligen inte för alla lag men ändå. Hockeyn är äntligen igång! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: